FAQ

Чи необхідно реєструвати обліковий запис для покупки товару?

Коротка відповідь - ні. Проте ми все ж таки рекомендуємо Вам зробити це. Це дозволить вам простіше робити наступні речі:

  • відслідковувати статус вашого замовлення
  • вносити зміни в ваше замовлення або відміняти його
  • бачити історію ваших замовленнь, робити повторне замовлення, а також приймати участь у програмі лояльності
Які служби доставки ви використовуєте?

На даний момент ми користуємося послугами компаній Нова Пошта та УкрПошта

  • ми використовуємо зареєстровану доставку, що гарантує цілісність вашої посилки
  • ми відправляємо вам трекінг-номер в електронному листі про доставку і смс і ви маєте можливість відслідковувати відправлення на сайті служби доставки
  • для замовлень понад 1000 гривень ми пропонуємо безкоштовну доставку до відділення Нової Пошти і Укрпоштою від 1000 грн. Комісія за переказ коштів при оптаті при отриманні сплачується отримувачем.
Скільки часу займає доставка?

Замовлення оформлені до 12.00 ми відправляємо в той же день. Змовлення оформлені у вихідні і світякові дні відправляються в перший робочий день. Товари, яких немає в наявності, відправляються за 2-10 робочих днів. Термін доставки може бути збільшено у разі виникнення форс-мажорних ситуацій.

  • замовлення між обласними центрами - 1-2 дні
  • райцентри, села і селища міського типа - 3-4 дні
  • доставка проводиться по всій території України, за винятком тимчасово окупованих територій
Чи існує у вас програма лояльності?

Тільки після реєстрації і оформлення замовлення через особистий кабінет

  • 5% на перше замовлення одразу після реєстрації
  • 7% на друге замовлення
  • 10% при сумі замовлення від 2500 грн
  • 15% при сумі від 6000 грн
  • ми періодично проводимо акції та розіграші на нашому сайті та в соціальних мережах, для цього радимо вам підписатися на нашу розсилку новин
Чи можна повернути або обміняти придбані товари?

Ні.

  • Контактні лінзи та засоби по догляду за ними належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.
  • Якщо ви виявите виробничий дефект, буде проведено професійну експертизу. Для цього ви повинні надати лінзу в контейнері з розчином і блістером, товарний чек на придбаний товар, рецепт від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх шести місяців. Якщо експертиза підтвердить недолік, ми замінимо товар або повернемо Вам гроші.
  • Витрати на доставку в цьому випадку покриваються Клієнтом.
  • Скасувати замовлення ви можете в окремому розділі Замовлення та Повернення
Я не отримав номер відстеження посилки.

Номер відстеження посилки створюється автоматично системою після відправлення замовлення для комплектації на склад. Номер відстеження надходить в електроному листі та смс згідно вказаних даних в замовленні. 

Замовити дзвінок
Вкажіть, будь ласка Ваші контактні дані, і наш оператор зв'яжеться з Вами найближчим часом.