Чи необхідно реєструвати обліковий запис для покупки товару?
Коротка відповідь - ні. Проте ми все ж таки рекомендуємо Вам зробити це. Це дозволить вам простіше робити наступні речі:
- - відслідковувати статус вашого замовлення
- - вносити зміни в ваше замовлення або відміняти його
- - бачити історію ваших замовленнь, робити повторне замовлення, а також приймати участь у програмі лояльності
Які служби доставки ви використовуєте?
На даний момент ми користуємося послугами компаній Нова Пошта та УкрПошта.
- - ми використовуємо зареєстровану доставку, що гарантує цілісність вашої посилки
- - ми відправляємо вам трекінг-номер в листі про доставку і ви маєте можливість відслідковувати відправлення на сайті служби доставки
- - для замовлень понад 500 гривень ми пропонуємо безкоштовну доставку до відділення Нової Пошти
Скільки часу займає доставка?
Переважно ми відправляємо замовлення в день оформлення замовлення.
- - замовлення між обласними центрами - 1-2 дні
- - райцентри, села і селища міського типа - 3-4 дні
- - доставка проводиться по всій території України, за винятком тимчасово окупованих територій
Чи існує у вас програма лояльності?
Тільки після реєстрації і оформлення замовлення через особистий кабінет
- -5% на перше замовлення одразу після реєстрації
- -7% на друге замовлення
- -10% при сумі замовлення від 2500 грн
- 15% при сумі від 6000 грн
- - ми періодично проводимо акції та розіграші на нашому сайті та в соціальних мережах, для цього радимо вам підписатися на нашу розсилку новин
Чи можна повернути або обміняти придбані товари?
Ні.
- Контактні лінзи та засоби по догляду за ними належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.
- Якщо ви виявите будь-виробничий дефект, буде проведено професійну експертизу, і якщо перевірка підтвердить недолік, ми відразу ж замінимо товар або повернемо Вам гроші.
- Наголошуємо, користуватись цією послугою можуть тільки пацієнти з рецептом від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх шести місяців. Крім того, ви повинні надати лінзу в контейнері з рідиною і блістером, а також товарним чеком на придбаний товар.
- - скасувати замовлення ви можете в окремому розділі Замовлення та Повернення
The information below is required for social login
Увійти
Створити новий обліковий запис