Доставка і оплата

Ми здійснюємо доставку по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.

Доставка послугами Нової Пошти з понеділка по п'ятницю.

Укрпоштою в понеділок, середу, п'ятницю до 10 ранку.

Нова Пошта:

  • Для всіх замовлень вартістю понад 800 гривень доставка до відділення Нової пошти – безкоштовно (комісія за накладний платіж 20 грн та 2% від суми оплачується одержувачем)!
  • Доставка кур'єром Нової пошти – безкоштовна для замовлень від 1300 грн, доступна лише за умови повної оплати замовлення.

Відправлення Новою поштою відбуваються з понеділка по п'ятницю до 13.00, відстеження ттн доступне після 19.00 після отримання.

Укрпошта:

  • Для всіх замовлень вартістю понад 1000 гривень доставка у відділення Укрпошти – безкоштовно (комісія за накладний платіж 2% від суми, але не менше ніж 10 грн. оплачується одержувачем)!
  • Для всіх замовлень вартістю від 1000 гривень – доставка безкоштовно та комісія за накладний платіж сплачується відправником!
  • Доставка кур'єром Укрпошти – безкоштовна для замовлень від 1000 грн., доступна без попередньої оплати замовлення.

Відправлення Укрпоштою відбуваютья у понеділок, середу і п'ятницю до 10.00, відстеження ттн доступне після 19.00 після відправлення посилки.

Доставка товару з післяплатою:

  • Товар буде доставлений на поштове відділення чи відділення Нової Пошти, згідно вказаної адреси.

Термін зберігання посилки у відділенні Нової пошти безкоштовно 7 днів. Подовжити термін зберігання за рахунок отримувача можливо через додаток Нової пошти або звернувшись на гарячу лінію Нової пошти.

  • Термін зберігання осилки у відділенні Укрпошти 7 днів.

На 7 день зберігання посилки у відділенні посилки автоматично повертаються відправнику.

Далі Ви отримаєте повідомлення, яке ви пред'явите в поштовому відділенні. Ви оплатите вартість товару і співробітник пошти видасть Вам доставку.

Додатково на пошті оплачується поштовий збір за переказ грошових коштів. Розмір оплати залежить від тарифів поштової служби.

Доставка товару з передоплатою (кредитною карткою):

  • Замовлення оплачені до 12.00 Новою поштою відправляються в той самий день.
  • Оплати здійснюються на рахунок IBAN.
  • В залежності від банку платника оплати зараховуються від 1 до 8-12 годин
  • Товар буде доставлена на поштове відділення чи відділення Нової Пошти, згідно вказаної адреси.
  • Термін зберігання посилки у відділенні Нової пошти безкоштовно 7 днів. На 7 день зберігання посилки у відділенні посилки автоматично повертаються відправнику. Подовжити термін зберігання за рахунок отримувача можливо через додаток Нової пошти або звернувшись на гарячу лінію Нової пошти.
  • Термін зберігання посилки у відділенні Укрпошти 30 днів. На 30 день зберігання посилки у відділенні посилки автоматично повертаються відправнику.
  • Далі Ви отримаєте повідомлення, яке ви пред'явите в поштовому відділенні і співробітник пошти видасть Вам доставку. Додатково нічого оплачувати не потрібно.
  • Ваш товар зберігається на поштовому відділенні протягом 30 днів, але тільки протягом 5 робочих днів посилка зберігається на поштовому відділенні безкоштовно.

УВАГА! Якщо Ви не забрали оплачене замовлення, повторна відправка можлива за рахунок отримувача. Кошти оплачені за замовлення повертаються з урахуванням вартості доставки в 2 стронони.

УВАГА! Уважно перевіряйте посилки у відділенні перевізника. Вирішення спорів на користь Покупця не гарантовано, якщо цілісність і комплектація посилки не були перевірені в присутності працівника компанії-перевізника і не був складений відповідний акт.

У випадку виявлення пошкодженого товару або пакування, складіть акт-претензію на компенсацію вартості товару у відділенні тарнспортної компанії, збережіть копію акту і зв'яжіться з нами. Претензії щодо пошкодженого товару не приймаються без акту-претензії від компанії-перевізника.

Контактні лінзи та засоби по догляду за ними належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.

Якщо ви виявите будь-виробничий дефект, буде проведено професійну експертизу, і якщо перевірка підтвердить недолік, ми відразу ж замінимо товар або повернемо Вам гроші. Наголошуємо, користуватись цією послугою можуть тільки пацієнти з рецептом від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх шести місяців. Крім того, ви повинні надати лінзу в контейнері з рідиною і блістером, а також товарним чеком на придбаний товар.

 

Обробка і терміни доставки:

Як правило, час обробки замовлень не перевищує 5 робочих днів, термін доставки посилки Укрпоштою складає від 3 до 7 днів.


Важливо!

Будь ласка, щоб замовлення було доставлене в найкоротший термін та в найближче до Вас поштове відділення, вказуйте Ваш індекс. Дізнатися Ваш індекс Ви можете на сайті «Укрпошти».

Замовити дзвінок
Вкажіть, будь ласка Ваші контактні дані, і наш оператор зв'яжеться з Вами найближчим часом.